8. nädal

Nii. Oleme jõudnud ekvaatorini. Proovime siis ka seekord mõned mõtted antud nädala kohta kirja panna :)

Selle nädala teema on järgmine:
Kirjuta lühike kokkuvõtlik iseloomustus IT profi kohta Eestis aastal 2017 (vajalikud eeldused, omadused ja oskused)

Ülevaade IT.profist on kindlasti kõigil hästi individuaalne arusaam. Mina, kui antud hetkel veel it-sektorist suhteliselt kaugel asuvast inimesest (jah, vahetevahel üllatun isegi, miks pea 30selt tekkis mõte, et võiks minna IT-d õppima 🙂) olen oma arvamuse kujundanud sellest, kuidas on minu kokkupuuted it-spetsidega.
Minu jaoks on olulised järgmised iseloomujooned:
  • Kiirus - reeglina tekivad probleemid järsku ja ootamatult. Ja kiirelt oleks ka neile lahendust tarvis
  • Viisakus - kui klient on IT kauge inimene, siis on hea, kui IT spetsialist ei kaota närvi, kui klient talle probleeme seletab, vaid proovib teda juhendad "maalähedases keeles"
  • Lahendus - kui on probleem, peab sellele olema ka lahendus. Ja lahendus võiks olla esimesel korral õige, mitte nii, et probleem tuleb paari tunni/päeva pärast tagasi
  • Empaatia - kliendile rahulikult ning arusaadavalt probleemide tagamaade selgitus
  • Oskused - mees (või naine) peab teadma, mis ta teeb. Kui ta mõistab sind poolelt sõnalt, siis eriti mõnus
Need on lühidalt minu arvamused sellest, mis teeb IT spetsist minu jaoks meeldiva koostööpartneri :)

Comments

Popular posts from this blog

Kolmas nädal

7.nädal