5. nädal

Selle nädala teema on järgmine

Vali üks Virginia Shea 10 käsust ja too ajaveebis mõni hea näide omaenda kogemustest.

Antud teemadel võiks vast igast punktist oma enda internetikasutusega paralleele tõmmata, ehk et valimine on pigem keeruline, kuid pärast mõningat mõtisklust valisin välja punkti 6. Jaga oma teadmisi.

Antud punktiga olen korduvalt kokku puutunud. Enamus internetis googeldamist ju ongi kellegi teadmiste tagaotsimine ning sealtläbi enda silmapiiri avardamine (Googeldada saab loomulikult ka igasuguseid muid asju, kuid antud hetkel pole see oluline)

Antud hetkel räägiksin ma aga rohkem selle sama punkti teisest küljest, mis on siis teadmatuse jagamine, ehk lahenduste küsimine.
Kuna selle blogi autor ei ole liiga suur internetis oma arvamuse avaldaja/nõu küsija, siis seetõttu jäigi antud punkt mulle silma. Situatsioon ise oli hästi lihtne - elasin Eestist eemal ühel suurel saareriigil, ning seal elavatel eestlastel oli enda facebook'i grupp, kus sai siis arvamust avalda ning küsida. Mina käisin seal reeglina lugemas, ning itsitamas, kui kellegi vahel sõnasõda tekkis :) Küid ühel hetkel oli vaja hakata sealt tagasi tulema, ning seetõttu küsisin antud grupist, et mis oleks kõige soodsma viis enda teenitud raha sealtmailt kodumaale saata. Teadsin, et see on võimalik läbi kohalike pankade, kuid need võtsid meeletutes kogustes vahendustasusid (olgu öeldud, et lõpuks sai ülekanne tehtud Transferwise'i abiga, kuid tol hetkel polnud ta veel nii tuntud, ehk ei tulnud kohe selle mõtte peale).
Postitus sai tehtud hommikul enne tööpäeva, ning õhtul pärast tööd facebooki jõudes oli heameel suur, kui sai näha, et mitmed head inimesed olid erinevaid variante soovitanud. Nende heade inimeste vahele eksis ka ära paar üksikut kiibitsejat, kes hüüdsid vahele et rahad pole suured ja ei maksa muretseda teenustasude pärast ja et miks ma loll üldse küsida julgen ja et kas olen nii vaene, et tahan iga hinna eest kokku hoida. Õnneks taoliseid negatiivseid kommentaare oli tõepoolest käputäis. Viisaka inimesena tänasin inimesi, kes ilusti vastasid, ning kirjutasin ka lõppu "tore, et kiibitsejate hulk liiga suureks ei läinud. Selle peale ei kommenteerinud minu kirjutise alla enam keegi, ning ei olnudki vaja, sest sain oma küsitud probleemile lahenduse.

Pean tunnistama, et pärast seda ei ole ma avalikes facebooki gruppides rohkem midagi küsinud, vaid vajadusel küsin nõu oma sõprade käest, või siis lihtsalt googeldan :)

Comments

Popular posts from this blog

Kolmas nädal

7.nädal

8. nädal